Zaufanie
Jednym z ważniejszym aspektów jest zbudowanie zaufania Klientów do naszej firmy czy marki. Tematowi zaufania poświęciliśmy osobną notkę dostępną tutaj. Zakładamy, że temat zaufania mamy w mniejszym lub większym stopniu pod kontrolą, więc co dalej? Samo zaufanie wpływa na postrzeganie naszej firmy przez osoby z zewnątrz, co automatycznie pozwoli nam zyskać wprost proporcjonalną do tego poziomu ilość potencjalnie zainteresowanych naszą usługą Klientów.
Pozyskiwanie Klientów
Pozyskanie Klienta najczęściej zaczynamy od leadów. Leady to w wielkim skrócie są pozyskane kontakty do Klientów potencjalnie zainteresowanymi naszymi usługami. Leadem dla nas (jako RedRockS’a) będziesz Ty, jeżeli po przejrzeniu naszej strony i zdecydowaniu się na kontakt z nami, zadzwonisz do nas lub wyślesz wiadomość przez formularz kontaktowy.
Jak pozyskać lead?
Możemy to zrobić poprzez promocję swojej strony internetowej w social mediach, Google, za pomocą kampanii mailingowej, zbudowania Landing Page’a do zbierania kontaktów. Możemy też oferować naszym Klientom bezpłatny ebook lub inny materiał w zamian za zapisanie się do naszego newslettera, dzięki czemu znajdzie się on w naszej bazie.
Taki kontakt zazwyczaj będzie zimny, ale nie znaczy że gorszy!
cdn.