Logo
i branding

Właśnie założyłeś firmę i chcesz, żeby dowiedział się o niej cały świat? A może prowadzisz biznes od dawna, ale chcesz tchnąć w niego nowe życie? Wiemy, jak to zrobić.

Nazwa i logo

To najważniejsze rzeczy, a właściwie absolutna podstawa brandingu, czyli budowania świadomości marki. Czy jest to konieczne w posiadaniu firmy, by po prostu robić swoje? Nie, pod warunkiem, że nie mamy na celu wyróżnić się spośród konkurencji lub zdobyć lojalnych Klientów. Jeśli jednak mamy taki cel i chcemy być inni niż inni i być pierwszym, co przychodzi na myśl Klientowi, gdy potrzebuje naszego produktu/usługi – dobra nazwa i logo to konieczność.

Identyfikacja wizualna

Aby skutecznie wykreować wizerunek marki na rynku nie wystarczy tylko logo. Jest bardzo dobrą bazą do tworzenia identyfikacji. Pomyśl o logo Adidas. Jest okej, ale markę tworzą ikoniczne już trzy paski. To jest właśnie przykład dobrej identyfikacji wizualnej. Na podstawie logo możemy przygotować praktycznie każdy jej element – papier firmowy, gadżety reklamowe, wystrój lokalu, ubrania dla pracowaników i właściwie wszystko, co mogłoby wizualnie reprezentować Twój biznes.